måndag 25 juni 2007

Introduktion

Idag har varit en hyfsat lugn dag. Anders har visat runt mig på olika gator i området och jag vet inte hur det känns. Ibland känns det som man har koll och ibland känner jag mig bara förvirrad. Anders har visat mig en av lekparkerna som de brukar åka till. Jag undrar om jag kommer hitta dit igen. Jag antar att det tar mig någon vecka innan allt sitter.

Jag har ialla fall lyckats fixa lite saker. För er som inte vet så glömde jag alla mina tillbehör till kameran. Smart Emma... Vi åkte till Fray´s ( gigantiskt affär som säljer alla elektronikprylar du kan tänka dig)och nu har jag ialla fall köpt ny laddare och USB-kontakt så att jag kan överföra bilderna till datorn och lägga in lite på bloggen. Jag tror att vi spenderade en och en halv timma på att prova allt från massagestolar till att leta filmer som inte finns i Sverige än. Det blev en spännande utflykt.

Kvällen blev lugn. Tina, Anders och Leo åkte och yogade medan jag och tjejerna tittade på film.

Nu är det läggdags. Det ska bli skönt är riktigt trött nu! God natt.

Inga kommentarer: