söndag 8 juli 2007

Clubnight!!

Så nu var den första riktiga utgången gjord här i SF och det blev en hård sådan. Jag känner mig fortfarande lite skakig och tömd på energi och jag har bara sovit itre timmar. Det är lika bra att hålla ut resten av dagen och sova gott i natt istället.

Jag, Leo och Tina lämande resten av kollektivet vid halv nio för att åka upp till SF och hänga på bar och gå på riktig clubkväll. Första stoppet blev baren Matrix, jätte schysst bar i Marina där Rouzbeh och ännu en svensk vid namn John slöt upp. Vi träffade hur mycket trevligt folk som helst men vid halv två var det dags att röra på sig mot det riktiga utestället "The End Up" och det är som det låter, stället därman hänger tills det är dags att gå hem. För Tina slutade kvällen när hon släppte av oss utanför men vi andra fortsatte. Köade kanske i en halvtimme och var inne vid tre på natten. Väl inne så var det minimalistisk techno som gällde och folk i trans...haha!! Det var så häfitgt att bara titta på. Går inte riktigt att förklara just nu men jag ska berätta mer när jag kommer hem sen. Det blev mycket dans och ett antal Red Bulls eftersom man inte får servera alkohol efter två här i USA. Vid åtta på morgonen tog vi Caltrain hem och jag tror att vi lade oss vid tio i sängen för att sova. Kvällen/natten blev så lyckad!!


Söndagen spenderade jag och Leo ensamma i huset (resten av familjen åkte till SF). Det blev lite solning, bad i poolen igen för att stå ut med värmen... men jag ska inte klaga... det är så underbart här. Nu finns det inte mycket energi kvar i kroppen och den sista ska jag ta till att spela lite tv-spel med Leo...haha... det ska bli gött!


Inga kommentarer: